Poradna Pevné disky interní


Autor: | Vloženo: 14.10.2009 000 21:05 | Témata: Poradna Pevné disky interní

Essential II přestal fungovat

Dnes došlo k výpadku proudu u zásuvky, kde je zapojen zdroj k WD My book... Po obnovení proudu jsem zjistil, že disk nefunguje. Vůbec se nerozsvítí kontrolka a počítač o disku vůbec neví. Snažil jsem se o nové připojení dle postupu, ale nic se neděje. Disk jsem si pořídil v květnu 2009 a byl jsem s ním spokojený.

  • karelik

    karelik

    16. října 2009

    Těžko radit, pokud nesvítí kontrolka na napájecím adaptéru, je možné, že se porouchal ten a mělo by stačit vyměnit jej. Pokud adaptér svítí, ale disk nereaguje, bude asi vada vážnější. Zkuste se informovat u prodejce o možnostech reklamace a zeptejte se na data.
    Byl jsem v situaci, kdy mi disk odešel v záruce (jiný, ne tento typ) a stál jsem před rozhodnutím, zda z něj zachránit data, zaplatit a disk obětovat nebo jej reklamovat, dostat disk nový a obětovat data. Nepřál bych Vám to, ale možná Vás to čeká také :( . Částka byla tenkrát taková, že jsem obětoval data.
    V rámečku je předpokládám klasický 3,5'' disk, který jde vyndat a měl by fungovat i samostatně (v PC). Vyndáním si myslím ale přijdete o záruku. Má data zachránil [email protected] , můžete se poradit i s ním.
    Pokud Vám nejde o data, asi bych nepřemýšlel a disk reklamoval. Výpadek proudu není zase tolik neobvyklý a ani o tom nemusí majitel vědět, takže lze napsat, že se disk jednoho dne prostě nezapnul. Hodně štěstí!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.